Xplore Mission heeft een uniek karakter doordat vier zendingsorganisaties de handen ineen geslagen hebben. Zo kun jij gebruik maken van een breed netwerk met diverse informatie en jarenlange ervaring.

Visie

Onze visie is om jou verder te helpen in je zoektocht naar een plek in de zending. Een plek die goed bij jou past. Om zo God te dienen en de ander, in een cross-culturele setting. Of je nu in Nederland blijft of vertrekt naar het buitenland. Wij willen naast je staan en een stuk met je oplopen.

17844scr_6f3272c4bb324d6
25692scr_07aef35eaf769d0

Missie

Dit doen wij door elk jaar een weekend en elk jaar een dag te organiseren waarin zending centraal staat. Wij willen jou informeren en stimuleren om elke stap in vertrouwen te gaan met de Heer. Samen willen we nadenken over vragen en keuzes die op je afkomen. In deze hele zoektocht ben jij het belangrijkste onderdeel! En door Bijbelse voorbeelden en recente ervaringsdeskundigen krijg je zo een breder beeld hoe dit er voor jou uit kan zien. Zending is door God geïnitieerd en Hij gaat verder met Zijn Missie. Doe je mee?

Xplore Mission Team

Het Xplore Mission Team bestaat uit vijf personen, afkomstig uit één van de vier deelnemende organisaties. Met elkaar organiseren we het Xplore Mission Weekend en de Xplore Mission Dag en staan we voor je klaar.

  • Harry Lukens – OMF Nederland
  • Yvonne Verbaan – WEC Nederland
  • Antje Kieviet  – Wycliffe Bijbelvertalers Nederland
  • Wilma Kerpel - namens alle vier de organisaties

Lees hieronder meer over de organisaties.

17680scr_709aa272c55d99d

Ik ben met jullie, alle dagen, tot aan de voltooiing van deze wereld.

Mattheüs 28:20

Organisaties

OMF-400x400

OMF Nederland

OMF Nederland is onderdeel van OMF International. Onze hoogste prioriteit is God te verheerlijken door de miljoenen Oost-Aziaten te bereiken met het evangelie van Jezus Christus. Wij willen christenen die zich door God geroepen weten tot Zijn dienst bemoedigen, stimuleren en coachen in het proces dat hen brengt op de plaats die God hen geeft.

wec-logo

WEC Nederland

WEC Nederland maakt deel uit van WEC International, een zendingsorganisatie met ongeveer 1.800 werkers en afkomstig uit meer dan 50 verschillende landen. WEC werkt veelal met internationale teams onder 90 van de minst bereikte bevolkingsgroepen.

1010_logo_wycliffe_100_fc-1

Wycliffe Bijbelvertalers

Wycliffe Bijbelvertalers richt zich op het vertalen van de Bijbel in talen die vaak nog niet op schrift zijn gesteld. Onze missie is dat wereldwijd harten en levens veranderen door de Bijbel, het Woord van God, in de eigen taal.